dijous, 26 de setembre del 2013

What is it? (6)

A veure què us sembla aquest:

19 comentaris:

  1. jo crec que es la suspensió d'un cotxe

    ResponElimina
  2. jo crec ke es una paret de una panaderia
    o potser es un cuadre

    ResponElimina
  3. sembla com alguna part d'un cotxe

    ResponElimina
  4. jo crec que es el cap de la xemeneia

    ResponElimina
  5. squesta si que és difícil !!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  6. em sembla que es una clau ànglesa

    ResponElimina
  7. Jo crec que es una esglesia

    ResponElimina
  8. jo crec que es una clau englèsa o una (herramienta)

    ResponElimina
  9. una clau anglesa pero no ceccccc !!!

    ResponElimina
  10. jo crec que es una clau anglesa

    ResponElimina
  11. Una clau englesa 100×100 segur !!!!

    ResponElimina
  12. ara que hi penso jo crec que també pot ser una clau anglesa

    ResponElimina
  13. QUAN FICARAS LA RESPOSTA
    JQM ?????????????????????????????????????

    ResponElimina
  14. Crec que és una clau anglèsa

    ResponElimina