dissabte, 28 de setembre del 2013

What is it? (6) Solution

Aquí teniu la solució:


13 comentaris:

  1. ho sabiaaa !!!! jo abiaficat una clau englesa cent per cent segur jajajajjajajjajja

    ResponElimina
  2. perdo eh ficat xavier i soc la judit em refereixo al primer comentari

    ResponElimina
  3. perquè t'equivoques Judit !!!!!!!!!

    ResponElimina
  4. jo al principi havia ficat una part d'un cotxe però despres havia vist el forat aquell i havia pensat que podria ser una clau anglesa

    ResponElimina
  5. DONCS HAS ENCERTAT !!!!!!!
    AQUESTA ERA FACIL NOO ???

    ResponElimina
  6. jqm no puc esperar mes en veure el what is it 7 !

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs hauràs d'esperar una mica més perquè encara no el tinc preparat... potser al vespre.

      Elimina
  7. vale esperare amb esperacio no se si es correcte aquesta frase pero en el meu vocabulari sii

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sona una mica redundant això d'esperar amb esperació, jejeje. Va, que ja el poso... i no val dir que és difícil!!

      Elimina
  8. vale vale espero amb esperacio ehhh

    ResponElimina
  9. jjajaaa aquesta era molt facil aveure quina será la altreee....

    ResponElimina