dissabte, 21 de setembre del 2013

L'hotel més car del món

Aquí teniu alguns detalls de l'hotel més car del món: es diu Atlantis i es troba a la luxosa ciutat de Dubai. És un dels pocs hotels que tenen... 7 estrelles. Disposa de 28 plantes i 1500 habitacions, entre elles, la més cara del món: es diu Bridge Suite i es troba a la planta 22. Com us podeu imaginar, disposa de tots els luxes imaginables i el seu preu per dia és de 25.000 $ (uns 18.000 euros). Aquí en teniu alguna imatge i un vídeo:


5 comentaris:

  1. és molt gran!!!!!!! ja m'imajino perquè deu ser tant car

    ResponElimina
  2. mare meva joaquim aixo es xolissim m'agradaria anar alla es magnific!!!

    ResponElimina
  3. un dia vaig veure un docomental daquest hotel i es situava a island palm(una illa de dubai)

    ResponElimina
  4. Mare mevaaaaaaaaaaaaa25.000€per dia em sem la massa sincerament !!.

    ResponElimina
  5. Pero val la penaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, perqueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!!!!!

    ResponElimina