dimecres, 27 de novembre del 2013

What is it? (30)

A veure si esteu inspirats amb aquest:


14 comentaris:

  1. es un globos de aquells grans del cel

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo també crec que es un globos de aire.

      Elimina
  2. jo crec que aixo es una vela dun vaixell

    ResponElimina
  3. ns ke es pero crec ke es una vela o algu per el estil es difisil

    ResponElimina
  4. Crec que es la vela de un veler

    ResponElimina
  5. Crec que es un globo daire que porta una cictella a baix

    ResponElimina
  6. un ala delta o una tabla de surf

    ResponElimina
  7. yo crec que es una vela

    ResponElimina
  8. jo crec que es un paracaigudes

    ResponElimina
  9. jo crec que es un glovus d'aquells grans!

    ResponElimina
  10. jo crec que es una bela d'un vaixell o un globus (aeri)

    ResponElimina