dijous, 21 de novembre del 2013

What is it? (28)

A veure si encerteu aquest:

12 comentaris:

  1. JO CREC QUE ES ELS COMENDEMENTS D'UN AVIO

    ResponElimina
  2. jo crec que es un vaixell de creuer

    ResponElimina
  3. Jo crec que és un vaixell, un creuer.

    ResponElimina
  4. carla castellanos arroyo :)21 de novembre del 2013, a les 16:13

    crec que es un dj no se la veritat

    ResponElimina
  5. crec que es un creuer

    ResponElimina
  6. crec que es un creuer aa una pregunta de medi que fa temps que t'ho volia preguntar!! que jo un dia vaig estar fatal!!menjava vomitava menjava vomitava menjava bomitava...perque!?nose es algo dificil d'entendre però ...

    ResponElimina
  7. Tambe pot ser que sigui un creuer

    ResponElimina
  8. Un creuer es a dir un vaixell

    ResponElimina
  9. Crec que es un baixell un creuer

    ResponElimina