dissabte, 19 d’octubre del 2013

What is it? (16)

Aquí en va un altre:



11 comentaris:

  1. crec que es la foto d'una pedra crec que es quars

    ResponElimina
  2. m'ancanta la foto del dia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ES PRESIOSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  3. m'ancanten les flors i aquestes de moment son les mes maques que he viiiiist!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  4. jo crec que es un planeta.
    PD:la imatge del diaa es impresionant!!! *o*

    ResponElimina
  5. Jo crec que es un tris de pedra o jupiter

    ResponElimina
  6. no ho se :( ... una patata de bossa... no ho se :(

    ResponElimina
  7. Jo crec que pot ser una esponja de mar , la pell d'una persona o una pedra:el
    marbre.

    ResponElimina
  8. jo crec que es un tros de pa

    ResponElimina
  9. jo un tros de pà o sorra , crec

    ResponElimina