dilluns, 24 de febrer del 2014

U2

M'ha sorprès molt que gairebé ningú (o ningú) conegués aquest grup. És un dels més famosos del món de la música, i compten amb moltes cançons que han estat nº1 a molts països. Són bastant veterans, ja que van començar al 1976 i els seus components són Bono (el seu nom real és Paul David Hewson), The Edge (David Howll Evans), Adam Clayton i Larry Mullen.Han venut uns 190 milions de discos i són el grup que ha guanyat més premis Grammy (com els Óscars de la música), amb 22.
Us poso un parell de cançons que m'agraden especialment, una dels seus inicis i una altra més actual:

4 comentaris:

  1. Joaquim jo oer el nom no ho coneixia pero la canso en sona

    ResponElimina
  2. no te ofendis joaquim pero a mi aquests tipus de música no m'agraden!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tranquil·la, que no m'ofenc pas! Cadascú té els seus gustos, jeje.

      Elimina
  3. jo ja el conixia pero tapoc magraden molt les seves cançons jajajaj

    ResponElimina